fredag 13 juli 2007

perspektiv

Jag har fått ett annat perspektiv på livet, jag ska nu se allt från den ljusa sidan. T.o.m det Millan gjorde mot Bruno ska jag se från den ljusa sidan, ex. nu slipper jag göra rent i en nerkissad bur en gång i veckan(hur bra är inte det?) och så behöver jag inte köpa mat ät svinet och ist lägga dessa pengar på annat-till mig!! :) thanks Millan!! love ya.
Idag har jag faktiskt varit med Millan vi hade JÄTTESKOJ!! och jag menar det. Vi pratade ut om det som hänt och hon sa en del bra saker :)
Imorgon ska jag och några vänner gå på bio, vi tänkte se den nya Harry Potter filmen om det finns biljetter(den har premiär idag) annars hittar vi säkert något annat.

Nu ska jag göra ett utdrag ur min kalender inför kommande vecka:
Måndag: Jobba förmiddag på ett daghem för synskadade, sedan fika med Millan
Tisdag: Jobba (samma ställe), sen hem och slappa
Onsdag: Jobba(samma ställe) ,göra stan
Torsdag: jobba(samma ställe), vet ej
Fredag: Jobba(samma ställe),vet ej
Lördag: ledig
Söndag: ledig

Vad ska ni själva göra? KOMMENTERA(uppskattas väldigt mycket)

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

ytliga jävel -.-

modeskaparna sa...

Ytliga jävel? Jag tar det som en komplimang.