lördag 7 juli 2007

Jag är så himla arg nu!!!
Jag fick nyss höra av en annan kompis att Millan inte matat Bruno med FLIT!!! Hur jävla störd får man bli?
Jag kan inte sluta gråta, det går helt enkelt inte! Jag lyssnar nu på Brunos och min låt - danny saucedo-play it for the girls, när Bruno var ute och blev rastad så spelade jag alltid den här låten(ja alltså efter den kom ut) han blev som tokig och sprang som tusan *minnen*.
Oooo.. mamma sa att hon kunde köpa ett nytt marsvin - MEN INGEN KAN ERSÄTTA BRUNO!!

men men måste gå vidare i livet nu, hitta nya ljusglimtar! R.I.P Bruno du finns alltid i mitt hjärta.

Imorgon ska mamma och jag gå på stan(som en liten tröst) skulle faktiskt behöva lite nya basgrejer. Om jag hittar så skulle jag också vilja ha ett par vida byxor - gärna Acne.

Puss, hoppas ni andra haft en bättre dag än vad jag haft

Inga kommentarer: